2010/12/21

good job!


Wyłonilismy zwycięzców naszego konkursu na portalu Groszki.pl. Otrzymaliśmy od Was 120 zgłoszeń! Ale mogliśmy wybrać tylko trzy nadesłane prace. Dziękujemy wszystkim!

W konkursie pierwsze miejsce zajęła Karolina Szerlag (prezentujemy jej pracę, a poniżej przeczytacie z nią wywiad, który przeprowadziliśmy specjalnie do naszego bloga). Drugie miejsce należy do Marty Matyji, trzecie do Dominiki Czardybon. Serdecznie wam gratulujemy!!!

Nagrody roześlemy pocztą, min zestawy biżuterii Stereostore, a dla pierwszego i drugiego miejsca kupony na noworoczne zakupy

Dlaczego wybrałam tą stylizację?: Soniła mnie to tego prostota bransoletki , którą sprytnie można przemycić w wielu strojach i zawsze bedzie to dobrze dobrany gadżet.

Pierwsza ukochana rzecz w Twojej szafie? Biala, klasyczna letnia sukienka.

Mój styl opisałabym jako? Wygodnicko-klasyczny, z zabarwieniem retro.

Co najczęściej noszę? Kolorowe chusty.

Gdzie kupuję? Marzę o powrocie unikalnych butików z oryginalnym wnetrzami, jednak na co dzień kupuję w centrach handlowych, które swoja droga sa produktem wszechobecnej globalizacji:-)

Moje ulubione marki: Massimo Dutti, Gant

Moje inspiracje: To najczesciej wakacyjne eskapady- obserwuje ludzi i ich stroje w Lizbonie, Barcelonie i chłonę nowinki modowe, inne sposoby stylizacji.

Bez jakiego elementu garderoby nie mogłabym wyjść z domu?: Małej, dopasowanej bluzki lub sweterka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz