2011/01/08

1 place winner/interview

stylizacja zimowa

Dlaczego wybrałam tą stylizację?: Dobrze czuje się w tej kolorystyce. Stylizacja jest delikatna, ale przełamałam ją kurtką w stylu militarnym, dlatego nie jest przesłodzona.

Pierwsza ukochana rzecz w Twojej szafie to?: Ciężko się zdecydować, ale moją ukochaną rzeczą jest pudrowo-różowa mini z falbanek, która w zestawieniu z marynarką jest elegancka, z grubym swetrem wygląda uroczo.

Mój styl opisałabym jako?: Kolaż. Mimo, że noszę ubrania w różnym stylu, to jestem konsekwentna. Nie mogę pozwolić sobie na ekstrawagancję w szkole, poza nią ubieram się swobodniej, ale zawsze przyprawiam moje „stylizacje” swoją osobowością.

Co najczęściej noszę?: Spódniczki i sukienki, dopiero niedawno przekonałam się do spodni. Staram się przez to ukrywać mankamenty figury i podkreślać jej atuty. Uwielbiam marynarki, długie bluzki, biżuterię.

Gdzie kupuję?: W sieciówkach i w secand handach. Mam w szafie kilka perełek, drobiazgów od projektantów, na które sama z determinacją zbierałam pieniądze. Łączę, przerabiam, uwielbiam DIY, sama rysuje wzory na koszulkach, naszywam aplikacje.

Moje ulubione marki: Zara, H&M, River Island, Stradivarius.

Moje inspiracje: Blogi o modzie ulicznej, blogi ilustratorskie, Fashion TV, lookbook.nu, Elle, obserwuje ludzi na koncertach,w mieście, szkole.

Które trendy na wiosne/lato 2011 bede nosić: Trendy, które proponują sieciówki, czyli beże z elementami zamszu, skóry. Pastelowe kolory jak z wybiegów Prady, szczególną uwagę będę zwracać na miętowe sukienki. Marzę o butach od Jeffreya Campbella i dużych okularach-kotach od Aleksandra Wanga.

Bez jakiego elementu garderoby nie mogłabym wyjść z domu?: Bez butów !!! Kolekcjonuje je wychodząc z założenia, że są wizytówką człowieka. Kocham wszystkie od martensów, butów z futra, po jazzówki, do szpilek i koturnów.

Mój must have to: Dobrze dopasowana marynarka i futro. Nie mam jeszcze swojego wymarzonego, dlatego wciąż szukam.

Ulubione blogi: easyfashion.blogspot.com Blog francuskiego fotografa z modą streer fashion Paryża, bohemianmusings.blogspot.com hippisowskie inspiracje, kjsdesign.blogspot.com chyba najlepszy blog ilustratorski w sieci.

Moja ikona/gwiazda której styl podziwiam: Podziwiam chłopięcy styl modelki Frehy Behy Erichsen. Z ciekawością obserwuje styl Alexy Chung.

Eliza o sobie:

Mam na imię Eliza, chodzę do drugiej klasy liceum ogólnokształcącego na profilu biologiczno-chemicznym, w przyszłości chciałabym zostać dziennikarką modową lub muzyczną. Moim wielkim marzeniem jest stworzenie własnej marki, dla której mogłabym projektować nadruki na koszulki.

Adres mojego lookbooka i bloga: pluralspectacular.blogspot.com.

Freja Beha Erichsen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz